cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted
Mentor

Re: Voucher Code Not Working

After e-mail ping pong with CD Keys I paid via Paypal so put a claim in there hands & got a reply in my favour,

We reviewed the case you filed on 5 May 2020 and have decided in your favour. 

We've issued a refund
Surprise surprise I got a proper response from CD Keys. 

Lakisha N (CDKeys) 

Hello,

We're really sorry for the problems you've encountered with your order.

We are still investigating this for you, but we want to ensure you don't have to wait any longer.

We can confirm that your order has been refunded/cancelled as the code has not been accessed or redeemed.

The money will be refunded to the original payment method used during the purchase process. Please note that refunds can take between 7 to 10 business days to show on your statement.

Please wait at least 10 business days if you haven't received your refund yet and want to follow up on the refund status.

If anything is unclear or you have more questions feel free to contact our customer support team.

Kind Regards,

Lakisha N,

Support Ace | CDKeys Customer Support

 

Highlighted
Champion 2

Re: Voucher Code Not Working

@Lynn27 

 

Well done Lynn, you can declare VICTORY.

 

You've shown them that just because they initially got your money that doesn't mean that they've won the game. 

 

 

UK Bob

Highlighted
Advocate

Re: Voucher Code Not Working

This is why I love paypal

Highlighted
Mentor

Re: Voucher Code Not Working

I’m having the exact same problem, I can put the code in but then it won’t load the voucher and there’s no help 😞

0 Thanks
Reply
Highlighted
Legend 5
Legend 5

Re: Voucher Code Not Working

Hi @Crazydad 

 

Any error message pops up on your screen or are you seeing the four spinning coloured loading circles ?

 

Have you tried a different internet browser with it's adblocking software disabled if you are getting the constant spinning coloured circles (MS Edge is the browser i tend to use).

 

Also if you have a NowTV Stick or Box or Games Console have you tried applying the voucher code on the NowTV App on your playback device under My Account instead of using the NowTV website.

0 Thanks
Reply
Highlighted
Mentor

Re: Voucher Code Not Working

I just see the spinning circles, I will try a different browser now and get back to you, thanks 😀

0 Thanks
Reply
Highlighted
Legend 5
Legend 5

Re: Voucher Code Not Working

@Crazydad 


CDKeys is not an authorised supplier of NowTV vouchers; we don’t know where they are getting them from, and nor do they feel the need to tell us.

 

A read of their T&Cs is very illuminating; they are based in Dubai, work on Dubai law, and suggest that they are more of an eBay-type operation, bringing sellers and buyers together, more like Amazon Marketplace than like Amazon, but with none of the safeguards that Amazon bring to buyers from Amazon Marketplace.

 

Have a read of these T&Cs and see what you think.

 

In actuality, their business practices seem to be rather better than these T&Cs would imply, but this seems to be entirely discretionary, with no hard bedrock of consumer protection underlying it.

 

 


If my posting answered your question, please click ‘Accept Answer’
(As long as you started the thread, and haven’t already accepted an answer)
If you liked my posting, please click ‘Thanks’ (the thumbs-up icon)
If you disagree with my posting, say so below, and I will see if I need to mend my ways 🙂
Highlighted
Champion 2

Re: Voucher Code Not Working

@RoyB  @Crazydad 

 

You know  Roy

 

I am surprised why anybody would shop at CD Keys, especially as it's reputation is so sketchy. And being registered in Dubai does not absolve them of working under UK consumer law, even though they may behave as such.

 

As I've said before, I'll never be a CD Keys customer.

 

 

UK Bob 

 

 

0 Thanks
Reply
Highlighted
Mentor

Re: Voucher Code Not Working

My issue was resolved by nowtv web chat so all happy now