cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
WMNow
Advocate

Refund Request: Second Reminder

Dear NOW TV

On 14TH September you debited my Mastercard ending **** 9360 with £5.

This related to a trial subscription I took out online and then cancelled immediately, the same day, as I changed my mind. You did not provide me with any products or services.

I contacted you by letter requesting a refund on 11th October but have so far received no reply. (Facsimile of my letter is attached)

I now repeat my request for a refund of £5.00 plus my postal charges of £0.95.

Yours faithfully

 

2 Replies
gavs82008
Legend 5
Legend 5

@WMNow 

You aren’t speaking to staff on this forum. So any refunds won’t be carried out unless you speak to staff directly.

Best to jump onto live chat by clicking “chat online” within the green box, don’t hit “get help quicker” as this is a bot.

https://help.nowtv.com/article/how-to-submit-a-complaint

Or email support using the address in the below picture.

22BDC64C-D29B-4D6D-984F-E99A07B556C9.jpeg

FYI that I do not work for NOW, just a NOW customer trying to help
WMNow
Advocate

Oh, thanks for that. They seem to make it pretty difficult to make contact, hence my snail-mail tactic ... but to no avail. Will follow your suggestions. Cheers.